Wednesday, November 2, 2016

Currently | November 2016

original via
I'm so excited for it to be November, but the weather is out to ruin it for me! It's been in the 80's here in St Louis and that is not helping me get into the holiday spirit (though I'm sure my hubby doesn't mind).

It's time for another Currently post, so I'll just dive right in!

via
Discovering // New makeup products! I've been on a beauty kick lately and have a YouTube watch later list as long as my arm. I think it's because of my new (to me) vanity that I'm just itching to fill and decorate with more pretties!


Celebrating
// We just celebrated Halloween with a fun Little Mermaid theme, now it's on to Thanksgiving and Christmas! I'm slowly gathering up Christmas gifts for the kids and I think I'm gonna be thankful for it come December!


Starting // Lots of projects, but more on that below! I have so many ideas and not enough time or money to bring them all to life!



Wearing // Give me all the leopard prints and plaids! It's been too hot to break out my blanket scarf :( but I've been getting good use out of my fall swing dresses and booties combos! I'm also loving this leopard clutch I got recently and I've found myself reaching for my black hat from last month's Popsugar Must Have Box a lot, too!


Googling // I've been on a furniture refinishing kick lately so there are lots of DIY's and How To's in my bookmark bar! I can't wait to get started on my dining set, but first I have to figure out what I'm doing with my vintage waterfall bedroom set. To paint or not to paint, that is always the question!

Happy November, y'all! What are you up to this month??


Linking Up With In Residence for Currently

10 comments:

  1. Your kids look so adorable! What a cute theme.

    ReplyDelete
  2. Love that you got the dog in on the Halloween costume theme too - so cute. And I've been trying lots of new beauty products lately too - I'm so makeup-stupid that I really do need to watch a lot more YouTube tips...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha he's a regular member of the family! YouTube is FULL of helpful tutorials and reviews! Definitely set aside some time to browse because you will get sucked in!

      Delete
  3. Your kid's costumes are so cute! It's in the 80s here in Nashville too, it's so strange!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you! It took about a week but we are finally consistently seeing 60 degree temps! Woo!

      Delete
  4. i got that black hat in the pop sugar box too but i just can't figure out how to wear it! i feel like i look so weird in hats haha. help!!!!!!
    and yeah i'm also not a conspiracy theorist but i believe global warming is real... all of these wacked out seasons are proof! lol.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I styled the hat a few posts back if you wanna check it out! It's also popped up in my Instagram feed a few times. I'm loving it!

      Delete